2013. január 4., péntek

Bádzsoly és kísérő füzetecske

Az utóbbi időben eléggé rákattantam a horgolásra és nap, mint nap azon munkálkodom, hogy ezt a tevékenységemet tökéletesítsem! Ezenkívül rájöttem, hogy szeretem a baglyokat, (és horgoltam már nem is egyet!*) amiket nemes egyszerűséggel "bádzsoly"-ra kereszteltem. :)
Így hát ezt a kettőt ötvözve, hoztam létre a saját kútfőből megtervezett és kivitelezett 

Bádzsolyos mobiltartó tokot!


(Rendelést felveszek /mobil méretei/, ár megegyezés szerint! Más színben is lehet! :D)

*A bagoly imádatomat és az inváziót hekkagurumi blogja váltotta ki. És itt szeretném megragadni az alkalmat, hogy megköszönjem neki, hogy közzétette a bagolykák horgolási mintáját! Nagyon sok boldog percet okozott vele nekem, és a családomnak! Köszönöm! :D

Aztán a moly-nak köszönhetően egyre több könyv jut el hozzám, mint utazókönyv. De van egy moly, aki önzetlenül felajánlotta - előzetes ismeretség nélkül - az értékes könyveit nekem olvasásra! Hálás köszönet érte!
Viszont ezt a gesztus mindenképpen szerettem volna valamivel meghálálni, ezért úgy döntöttem, hogy valami saját készítésű aprósággal fogom ezt megtenni. Mivel nemrég kiderült számomra, hogy ezeket a könyveket utazó könyveknek szánja és szeretné, ha azok - akiknél már járt a könyv - valamilyen formában emléket hagyjanak neki, ezért úgy döntöttem készítek egy kísérő füzetecske félét, ami olyan lesz, mint egy emlékkönyv!
Címet is adtam neki és az adott könyvhöz méreteztem. Íme az eredmény:


Remélem elnyeri majd a tetszését és sok-sok kedves bejegyzéssel fog gazdagodni! :) (Könyvjelzőnek is lehet ám használni! ;D)

0 hozzászólás:

Szólj hozzá!