2013. július 6., szombat

Csökkentsd a várólistádat! - 2013

Lobo már 3. éve hirdeti meg a Nagy Várlólista csökkentést! 
Már korábban is olvastam róla, de akkor még nem volt komolyabb blogom (mondjuk még ezt sem mondanám annak) és olvasni sem olvastam ilyen rendszerességgel. Viszont idén úgy határoztam, hogy kipróbálom magam!
Valójában az év elején kellett volna erről egy bejegyzést írnom, de akkor valamiért elmaradt, szóval most pótolom.
A listám lentebb látható és majd alatta szépen gyűlni fognak a linkek is. Alternatív listát nem készítettem, mert igencsak változatos olvasmányokat tettem fel a polcra, így nem gondolom, hogy szükségem lenne rá. (Aztán lehet jól ráfázom, de amit elkezdek, azt előbb-utóbb úgyis be fogom fejezni.)

1. Szohonyai Edit - Szerelemlék ->Értékelés itt!
2. Peter S. Beagle - Az utolsó egyszarvú (elolvasva, bejegyzésre várva)
Anne Rice - Lestat a vámpír
Naomi Novik - Elefántcsont birodalom
Natsuo Kirino - Kín
James Patterson - Londoni hidak
Dániel Anna - Hiányzik Szecső
Rónaszegi Miklós - Kartal kalandos esküvője
Dumas - A fekete tulipán
R. A. Salvatore - Otthon
Celia Rees - Vágyak évadja
Daniel Keyes - Virágot Algernonnak

0 hozzászólás:

Szólj hozzá!