2014. január 10., péntek

Egyszerűen szép

"Egyszerűen szép", vagy is ezt úgy értem, hogy attól szép, hogy egyszerű. (Nem pedig kevélység szól belőlem, hogy ez akár tetszik, akár nem szép...)
Három újdonságot említettem az előző posztban, ahol a képeslapokat mutattam meg, és eljött az idő, hogy most ezt is bevezessem. A két ünnep közt készült, amikor volt egy rövid szusszanásnyi időm ilyesmire is.

Sokat erről szerintem nem lehet mesélni...Nyaklánc, két szín jelenik meg benne, rombusz alakú a medálja...Mint egy műelemzés a suliban. :) Na, jó! Amit én magam elmondanék róla az az volna, hogy kellett készítenem egy olyan nyakéket is, ami nem a cukorkoponyákról szól. (Ez bevallom igen nagy kihívást jelent nekem, mert annyira imádom a cukorkoponyákat, hogy mindenre azt tenném díszítésnek, és ez így is lesz, megláthatjátok majd...előbb-utóbb elözönlik majd a blogot a csicsás kis csontfejek!) Pontosan a kihívásnak volt ebben szerepe, kellett olyasmi, ami egy kicsit sokoldalúbb ékszer a koponyáknál. Egy olyan, ami munkában, buliban, randin, valami különleges eseményen is a nyakba akasztható. Ehhez nyilván a színnek és a formának is olyannak kell lennie, hogy kombinálható legyen szinte bármivel. Ez a szerepe és feladata egy egyszerű kiegészítőnek.


Az arany és a fekete (ugye van az a dallamos kis zene a: Black and Gold is...) szinte azért kiált, hogy tegyük egymás mellé őket. Kiegészíti egymást ez a két szín, ott csillog és ott tompít, ahol kell. Olyanok ezek együtt, mint egy jó alapozó a sminkben, illetve nem is. Inkább mint egy jól kiválasztott szájfény, vagy szemhéjpúder. Kiegészítem, hogy ha "neadjisten" fiúk is olvasnák a blogot (biztosan olvassák páran) olyan az arany-fekete párosítás, mint a kávéban a cukor, vagy a tej. Kellenek egymás mellé. :)
A medál volna a láncra fűzött ars poetica-m: hulladékból áll ugyanis. Alufólia van összegyűrve és formára "nyomkodva" (erre nem tudom mi a szakszó...az asztallapján addig-addig nyomkodtam, míg meg nem tetszett az alakja). Aztán volt itthon fekete papírom, ami valamikor cipős dobozt bélelt ki, és ezt erre kellett felhasználnom! Persze, hogy a matt gyöngyöket kicsit ellensúlyozzam fekete fényes akrilfesték is került rá.

Ennyi volna a nyakék története és jellemzése, így is többet fecsegtem róla, mint terveztem. Kérem az osztályzatot! :) (A net boltban természetesen ő is elérhető)

0 hozzászólás:

Szólj hozzá!