2014. január 6., hétfő

Új cuccok, a megújuláshoz

Hát itt vagyunk...immár kettő évvel túléltük a világvégét. Gratulálok magunknak, boldog új évet! :)
Ennek örömére én hoztam ma nektek kettő, illetve három új holmit, amit  bemutatok és a netboltunkban elérhetővé is teszünk.
Elsőként az egyedi, igen letisztult formavilággal bíró képeslapokat szeretném megmutatni Nektek. Én már kiskorom óta nagy rajongója vagyok a képeslapoknak, egy ideig gyűjtöttem is őket, és kerestem a különleges darabokat. Ma már ugyan nem vadászom az üres, soha el nem küldött lapokat, de még mindig nagyon szeretem nézegetni őket az üzletekben. Sok-sok leírást megnéztem, ámultam-bámultam és nagyon irigykedtem, mikor a neten láttam egy-egy igazán mesés darabot. Ez is adta az ötletet ahhoz, hogy megpróbálkozzam én is a képeslap készítéssel. Ez a két darab az első a sorban; még csak ízlelgetem a dolgot (kimérni, megrajzolni, kiszabni a darabokat hozzá...és aztán összeállítani)

Három királyok

Ez a lap készült el elsőként; mivel ma van Vízkereszt napja így ezt én "Három királyoknak" neveztem el. (Január hatodikán van a megemlékezés arról, hogy a három király - Gáspár, Menyhért, Boldizsár meglátogatta a gyermek Jézust). 10*15 centis kompozíció, melybe egy plusz lap van ragasztva, amire írhatunk is. A csillagok elkészítéséhez csomagolópapírt és kartont használtam, kicsit térbelivé is tettem, a csillagok teteje magasabban áll, mint a többi dísz.

A következő egy színesebb összeállítás, hogy lehessen válogatni. :) Bár a színek ellenére annyira egyszerű a formavilága, hogy úgy érzem a csillagos képeslap kicsit extravagánsabb emellett. :) Rendelkezésemre állt a sok színes papír, néhány köralak és a kék alap. Ez lett belőle...neve nincs, csak a kicsit bugyuta és nyugtalanító megjelenése. Amiatt nevezem nyugtalanítónak, mert hiányzik belőle a szimmetria. A sok minta és a körök elrendezése ad neki egy pici disszonanciát. Remélem tetszeni fog Nektek! :) (Kicsit olyan, mintha a bolygók összerázódtak volna az égen)


Szóval ezeket a lapokat ezentúl a netboltban is megtaláljátok, boríték nélküliek, de bármely kisméretű postai borítékba beleférnek. A rendelés során védőfóliás csomagolásban kapjátok meg, hogy biztosan épségben adhassátok át annak, akit meglepnétek vele! :)

0 hozzászólás:

Szólj hozzá!