2014. január 3., péntek

Csökkentsd a várólistádat! - 2014

Bár tavaly sajnos csúfos kudarcot vallottam, végül mégis úgy döntöttem, hogy idén is beszállok a ringbe!
De most már tényleg megemberelem magam és nem hagyom, hogy a célomtól eltántorítsanak! Nyehehehe!

Az idei listámat nagy gonddal állítottam össze, olyan könyvekkel, amik jó része már a birtokomban van és ideje lenne időt is szakítanom rájuk. Így hogy a beszerzésükkel nem kell bajlódnom, már sokkal nagyobb esélyt látok azok elolvasására, mint tavaly. Főleg, hogy már az idei olvasási listámat is elkészítettem, amihez meg mindenképpen tartani fogom magamat! (Ezt vehetjük akár új évi fogadalomnak is.)

És akkor íme a lista:


Jonathan Cross: Veszett lelkek városa
Jeff Abbott: Pánik
Victoria Schwab: Az Archívum
Chris Howard: Gyökértelen
Pierdomenico Baccalario: A jég birodalma
Alan Garner: Elidor (német) - Das Lied des Einhorns
Aldous Huxley: Szép új világ
Gregory Maguire: A boszorkány - A Gonosz Nyugati Boszorkány élete és kora
Anne Brontë: Agnes Grey
Kúnos Ignác: Nipponföldi mondavilág - Monogatari
Irene Adler: Sherlock, Lupin és én - Utolsó felvonás az Operában
B. Balbi – T. Myu: O-Ai-san - Egy japán szerelem regénye


Ha minden jól megy, akkor ezekről a könyvekről biztosan olvashattok, majd egy-egy bejegyzést is. ;)

A kihívás részleteit itt találjátok: Várólista 2014

0 hozzászólás:

Szólj hozzá!