2013. október 16., szerda

Szeretitek az őszt?


Huuu, ma igazán ősz van. Ülök az ablak előtt és hallom, hogyan kopog az eső; a fákról pedig kilószám hullanak a levelek. A mai nap nem szép, viszont az október eddig csupa szín, illat, felfedezés volt. Valamelyik nap sikerült egy igazi hamisítatlan őszi pillanatot átélnem:
Nagyon szép idő volt, sütött a nap, kellemes volt a hőmérséklet, csendes volt a világ. Kinyitottam az ablakot, hogy kiszellőzzön kicsit a lakás, én pedig leültem éppen a nyitott ablakba egy bögre gőzölgő és illatos teával. Ahogy kapaszkodtam a bögrébe, és kipillantottam az utcára...nem tudom szebben, vagy érzékletesebben leírni egyszerűen egy magazin címlapja jutott eszembe. Ahogy ezekbe a vibráló, meleg árnyalatú színekbe beletekint az ember és közben frissítő teát kortyolgat... tökéletes volt. Nektek volt már idén ilyen pillanatotok?

0 hozzászólás:

Szólj hozzá!